عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

اخبار ویژه آرشیو اخبار
حجت الاسلام پناهیان:

حجاب مظهر محبت و دشمن هرزگی است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ما هیچ ابزار دیگری جز حجاب نداریم که نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه و مخالف هرزگی باشد، گفت: هرزگی ریشه محبت را از بین می‌برد و به همین خاطر اسلام با آن مخالف است؛ اینکه حجاب در دین اهمیت دارد و برای دشمنان نیز اهمیت تمدنی پیدا کرده به‌خاطر این است که حجاب مظهر محبت و دشمن هرزگی است.
حجت‌الاسلام‌ رفیعی؛

اول ذی‌القعده تا عید قربان بهترین دوره برای ترک عادات بد است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ۴۰ روز از اول ذی القعده تا عید قربان را از بهترین دوران برای تقواپیشگی دانست و گفت: اگر کسی ۴۰ روز خود را برای خدا خالص کند، خداوند چشمه‌های حکمت را بر زبانش جاری خواهد ساخت؛ این دوران بهترین بستر برای ترک عادات بد از جمله بددهانی، بدخلقی و مریضی‌های روحی و نفسانی است.
هم‌زمان با آغاز جشن‌های دهه کرامت؛

درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه (س) به حرم امام رضا (ع) رونمایی شد

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مدت‌زمان اجرای این پروژه حدود ۷ ماه به طول انجامیده است، گفت: تمام تلاش آستان مقدس بر تحویل اثری نفیس و ماندگار بوده و در تمام بخش‌ها اعم از حوزه‌های هنری قلم‌زنی، معرق، گره چینی، خطاطی، خاتم‌کاری، میناکاری، طلاکاری و... از بهترین هنرمندان استفاده شده تا این اثر ماندگار یادگار نفیسی در عصر جمهوری اسلامی به ثبت برسد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حرم کریمه اهل بی(ع):

رهبر انقلاب آرزوی زیارت کربلا را دارند

آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زائران و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س), به ارادت خاص ایشان به حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره و ابراز کرد: یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری زیارت حرم اباعبدالله الحسین علیه السلام است و شما مردم در جوار حرم کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها دعا کنید که این امر محقق شود.
توقف پذیرش عمره‌گزاران؛

عربستان از فردا زائران خارجی حج را پذیرش می‌کند

در حالی که عربستان برای پذیرش زائران خارجی حج تمتع، دیگر به عمره‌گزاران اجازه ورود به مکه را نمی‌دهد، برخی از کشورها خواستار افزایش مهلت تشرف زائران عمره به مسجدالحرام شده‌اند.
حجت الاسلام وافی مطرح کرد:

دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند/ ویژگی یک هیأت موفق و پرمحتوا

حجت الاسلام مرتضی وافی با تأکید بر لزوم تقویت هیات‌های مذهبی گفت: دشمنان به دلیل درک اهمیت و ضربه‌هایی که از جریان هیات خورده‌اند، با بخشی از توطئه‌های خود به دنبال خالی‌کردن از محتوا هستند.
گفتگو
شعر آیینی
مناسبت ها
  • ۲۹ فروردين
  • ۱۵ ارديبهشت
  • ۲۱ ارديبهشت
  • ۳۱ ارديبهشت
ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اوّلین روز ماه ذى القعده سال صدو هفتادو سه هجری قمری، بیست و پنج سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه منوّره چشم به جهان گشود.

پربازدید ها
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین